utorak, 24. siječnja 2017.

Torta od narance




Sastojci

Biskvit: 

3 jaja
10 dkg secera
5 dkg mljevenih badema
5 dkg mljevenih ljesnjaka
5 dkg kakaa
( napomena: ja radim sa obicnim biskvitom koji natopim sa sokom narance)

Cokoladna krema:

25 dkg cokolade u prahu
1 zlicica kakaa
5 dkg secera
2 zumanjka 
Malo soli
5 dcl vrhnja za slag ( ne biljnog)

Krema od narance:

2 jaja
2 zumanjka
15 dkg secera
3 i pol dcl svjeze iscijedenog narancinog soka
8 listova zelatine
3 dcl vrhnja za slag (ne biljnog)

Postupak
Biskvit: ljesnjake i bademe proprziti, oljustiti i samljeti. Pomjesati sa brasnom i kakaom. Zumanjke istuci sa secerom i postepeno dodavati mjesavinu brasna. Tome dodati snijeg od bjelanjaka. Ispeci biskvit ( vel 26 cm)
Cokoladna krema: secer pazljivo karamelizirati te na njega uliti 1i pol dcl vrhnja za slag, pazljivo otapati secer u vrhnju bez da kljuca. Tome vrucem dodati cokoladu, kakao, zumanjke i malo soli. Kada se krema ohladi u nju dodati izradeni slag od ostatka vrhnja. Izliti na pripremljeni biskvit u kalupu. Neka se malo ohladi i stisne prije svijetle kreme. 
Krema od narance: na pari tuci jaja, zumanjke, secer i narancin sok. Kada je se krema zgusnula skinuti sa pare i dodati joj ranije pripremljenu zelatinu. Mjesati i otopiti ju. Kada se ova krema ohladila dodati u nju tuceni slag. Preliti preko cokoladne kreme. Dobro ohladiti. Kada je ohladeno preliti sa preljevom za torte. Svijetli preljev ( drOetker) napraviti prema uputi samo sa sokom narance i dodatkom sitno naribane narance korice. 

Broj komentara: 17:

  1. Pozdrav, koliko brašna ide u biskvit i na koliko se peče?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pola praška za pecivo i 12dkg brašna...Sam stavio...Ispala je odlična...Samo nisam imao dovoljno naranči...Treba natopiti biskvit

    OdgovoriIzbriši
  3. Molim vas jedan detalj!koji je to šlag a da nije biljni?koji vi koristite?hvala vam

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv recept I rado bih ga isprobala ali je nepotpun, gdje je količina brašna navedena?

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema šanse da uz ovakav recept, torta uspije. Probala sam i kao prvo mislim da je bolji biljni šlag, jer je čvršći. U protivnom srednji sloj se ne može stegnuti i sve pada.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovu tortu sam radila puno puta i samo mogu reći da je savršena po okusu, po teksturi i po izgledu. Brašna definitivno ne treba i baš u tome je štos. Ovako ispada sva rahla i prozračna. Što se tiče šlaga, ja preferiram pravo vrhnje za šlag, jer mi je biljno sve umjetno, čudnog okusa i potpuno nezdravo (meni ime okus po benzinu). Inače i dodam ribanu narančinu koricu u biskivit i čokoladni mus, ponekad i umiksam maskarponea u narančin mus. Samo budite kreativni i ne možete pogriješiti. pozdrav i sretno.

    OdgovoriIzbriši
  7. U crnu kremu obavezno staviti zelatinu

    OdgovoriIzbriši
  8. Po kojem obicnom biskvitu radite kad pisete ..ja radim po obicnom biskvitu,,koji je to biskvit onda...nebi hzjela riskirat da mi ne uspije...

    OdgovoriIzbriši
  9. Bože me oprosti recepta. Nema veze sa vezom 😂 kakvi su to ljudi koji pišu ovakve recepte.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako brasna ne treba kada u ooisu postupka pise pomijesati sa brasnom.Koliko brasna?

    OdgovoriIzbriši
  11. Koliko se dugo i na koliko treba peći?

    OdgovoriIzbriši
  12. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍🤩

    OdgovoriIzbriši
  13. Recept je odličan. U čokoladnu kremu stavim želatinu i onda sam sigurna da bude dobra.

    OdgovoriIzbriši
  14. Recept kao da se netko sali.

    OdgovoriIzbriši